söndag 1 november 2009

26. Det blir sällan som man tänkt!

Det går inte att dokumentera allt jag
fick gjort i dag. Kan ju inte börja fota
all tvätt, alla pappershögar, den långa
promenaden då det redan var mörkt,
planerande av morgondagens lektioner,
plus en massa som det inte finns ord
för. Hade ju tänkt börja tillverka julkort.
Men det får nu bli till en annan dag,
alltså kväll. Vill inte alls skriva att jag
har en besvärlig (vill inte heller skriva
fruktansvärd) värk i axelnackearm.
Så det skriver jag inte. Vill inte klaga,
så därför håller jag tyst. I morgon är
det måndag och strax därpå kommer
fredagen igen. Snabbt går veckorna!
(Ängsklockabilden min egen från i somras)

Passar på att gratulera de nyförlovade:

Paljon onnea
Ristolle ja Carolinille!

2 kommentarer:

  1. Hei! Voi kiitos paljon onnitteluista, menevät perille!!:)
    Oli se niin kiva yllätys, nyt ovat sitten häät 9.1.2010 Keniassa, harmi, etten pääse sinne, aivan liian kallis matka. Olisivat kyllä varmasti näkemisen arvoiset!:) No,toivottavasti tuovat paljon kuvia mukanaan.
    Mukavaa viikon alkua sinneklin, täällä paistaa aurinko:)Terv.Seija

    SvaraRadera
  2. vad trevligt med en liten söt ängsklocka :) /erika

    SvaraRadera