söndag 4 juli 2010

180. Harmoni...

Såhär känns det i dag: Öppna dina sinnen för det liv som pågår omkring dej! Vilken härlig söndag! Underbar värma! Mulet och 28 grader i skuggan.
Liten fläkt, inga krankar just nu. Tid att göra vad som helst och vad jag vill.
Högsommaren är i antågande.
Snabbtitt utomhus hos oss i dag.

Verkligt underhållande matcher vm bjöd på! Avnjöt dem tillsammans med goda vänner. Grillparty med långbord och fint väder. Klockan var nästan tre då gästerna vandrade hemåt :) efter en jättelyckad kväll!

2 kommentarer:

  1. hejsan
    oj vad fina blommor du har hemma hos dig. och visst har vi det skönt nu :)
    min mellan son är hemma i helgen med sin flickvän för första gången och vi har det toppen en underbart fin tjej vad glad man blir när de hittar så fina och bra flickvänner, man blir liksom lugn på nåt sätt..hihi..
    nu håller vi på att grilla och väntar hit mina två döttrar åxå...kul..
    ha en fin slut på helgen.
    och jippie....jag har semester ledig i morgon alltså...wow...
    kram lolla

    SvaraRadera
  2. Härliga blombilder, för att inte tala om dina vinbär; mina är mycket mindre i år; torkan är en gissning, men de är desto flere så nog blir det safter och geléer i år också:D

    SvaraRadera