söndag 10 april 2011

363. Vem vann?

Vilken härlig dag idag! Solen skiner från en klarblå himmel och det är plus 6 i skuggan! Dagarna bara flyger iväg, hoppas sommaren inte har lika brått :)

Efter en vecka Palmsöndagen.
Efter två veckor Påskdagen.
Efter tre veckor Första Maj.
Efter fyra veckor Mors dag.
Vilken dag båten min sjösätts
vet jag inte... men snartsnart!

Fick mycket gjort igår. Och idag, hittills! Mest pappersarbeten som inte är pyssel. Men pysslat har jag, för några kort ligger utspända på köksbordet och väntar på de sista penseldragen.

Grattis säger jag till Emblas-kanel som vann priset i min utlottning denna gång!
Tack till alla deltagare :)

3 kommentarer:

  1. Grattis till Emblas kanel!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Å, for et hell jeg hadde. Det er første gangen jeg vinner her i bloggverden, så jeg ble kjempeglad. Tusen, tusen takk!
    Klem fra Eva :-)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vill tala om för dig att en liten Tilde anlände i måndags eftermiddag...4 veckor för tidigt. Nu har farmor fullt upp med att ta hand om storebror...allt annat ligger i träda för tillfället :)

    Hoppas du har det bra!
    Kramen till dig.

    SvaraRadera