lördag 23 april 2011

372. Förhäxad!

Familjen flög iväg :) Det är träningar, byte till sommardäck, påskhäxvandring osv. Jag håller ställningarna i hemmet. En strid ström av häxor, harar och trollkarlar knackar på dörren och jag blir så förhäxad och förvånad :) Alla får sitt godis och jag får påskbrev. Jag har börjat stora röjningen i garaget, så nu blir det lapp på dörren:
Baksidan!
Månne de små påskvarelserna förstår meddelandet... Hoppas det!

Vi brukar inte ha påskbrasa, men ikväll ska det bli! Jag ska elda!!!

VILKET UNDERBART VÄDER!!!

3 kommentarer:

  1. Eldiga önskningar om en trevlig fortsättning på påsken! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack!:) Bocken fick just besök av tre söta påskhäxor som jag försökte föreviga. Kommer säkert bild om jag fick dem att fastna ordentligt.
    Jag har ännu inte kommit ut i örtalandet, men snart. Det finns som vanligt alltför mycket att göra när man tittar sig omkring, så titta dig inte omkring:D. Hoppas Burana hjälper!
    Ha en fin påsklördag du också med alla de dinaQ
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jodå, här har påskkärringarna kommit å gott.
    Teckningarna sitter på kylskåpet, och vitsippeförsäljarna har också gått. En stor bukett för 3 kronor.
    Här i skogarna växer det ju så mycket så det inte gör nåt att ungarna plockar.
    Ha en fortsatt skön påsk....
    Kram ullamaria

    SvaraRadera