torsdag 5 maj 2011

382. Glädje i förskott!

Tar du ut en glädje i förskott, får du chansen att glädjas två gånger! Jag ser fram emot något liknande som på bilden OCH jag gläder mig riktigt mycket i förväg!
Min båt är i sjön och bara väntar på att jag ska skutta in i den och styra iväg till vårt paradis. Hoppas ingenting oförutsett händer denna gång, vilket det brukar göra på min premiärtur. Dråpliga saker som jag får skriva om en annan gång. Har bråttbrått med allt möjligt nu, så det blir minimalt med tid över till bloggande.
Helgen ser ut att bli innehållsrik. Vackert väder har utlovats och det gläder jag mig åt. I förväg det också, så blir det dubbel glädje igen! Bubbelglädje i magen!

3 kommentarer:

  1. Klokt tänkt!
    Njut av bubbelglädjen och båtfärden till paradiset!
    Ha en ljuvlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hängmatta är väl det mest avkopplande som finns:) Fullt upp med hårfärgning, fixa kläder till sonens bröllop i morgon, härligt härligt:)

    SvaraRadera
  3. Ja, det er sant. Når en gleder seg på forhånd så får en dobbel glede. :-)
    Håper båtturen går fint. Ha en fin helg.
    Klem fra Eva :-)

    SvaraRadera