måndag 6 juni 2011

400. Första dagen ledig, sjukhus.

Take Care Special Friends
En underbart vacker sommardag var det idag (igår?). Inte kom jag mig för att göra något speciellt. Oron för maken tog mycket energi. Flera varv till hvc för olika provtagningar. Nu verkar det ha lugnat sig. Tack och lov!
Planer finns för kommande dagar. Försöker undvika att göra listor, men men... Snart gör jag väl en kalender för sommaren. Nej! Det får inte hända! :)
Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra! (Nalle P ungefär)

5 kommentarer:

  1. Tungt med oro över hälsan. Nalle Puh är nog så klok i sina funderingar. Glöm sommarkalender och försök njuta av stunden.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt stabiliserar sig till det bästa! Det är jobbigt att bära oro inom sig.

    Allt gott önskas-kram!

    SvaraRadera
  3. Håper det går fint med mannen din, det er tungt når helsen fusker. I dag har vi fått litt sol her også, men det er ennå 2½ uke til sommerferie. 23. juni tar vi fri. Mmm - det høres godt ut med semlor.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Eva :-)

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det löser sig till det bästa för er.
    Ska tänka på er när jag tänder mitt "tänkeljus" på kvällen.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  5. Oro är väldigt energikrävande. Alla i ens nära omgivning måste må någorlunda bra, för att man själv ska göra det! Hoppas att han bättrar på sig snart!

    SvaraRadera