tisdag 10 september 2013

822. En väska.


Väskan är alltid packad med det nödvändigaste som möjligen kan behövas under dagens lopp. Vad som finns i den förtäljer jag inte. Tror att de flesta skulle skratta ihjäl sig om jag skulle vända väskan upp och ner och visa alla ting som faktiskt ryms i den. Även jag, om jag skulle behöva börja redogöra. Ett gott skratt förlänger livet, så vem vet kanske jag knäpper en bild av innehållet och visar här på bloggen någon dag...

För övrigt är jag så tacksam över allt positivt som hänt den senaste tiden!

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag verkligt nyfiken på innehållet i din väska...snälla, visa det?
    Det gläder mig att du är glad!
    Kramar, Monica

    SvaraRadera
  2. Och jag vill veta mer om det positiva som hänt! Och visa för guds skull vad du har i väskan! Har man sagt A får man säga B ;))

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Äh, du kan väl snubbla till en liten gnutta och tappa väskan när den är öppen.
    Väskinnehåll är alltid intressant och i synnerhet om det är en livfull kvinna som äger den.
    Vad som helst kan finnas, allt praktiskt man behöver.

    Gladkram!

    SvaraRadera