fredag 19 september 2014

På spåret!



På väg till Hfors. Länge sedan jag varit så upp i varv för en resa som denna gång. Det beror på sällskapet! Reser tillsammans med Tildevännen :) som väntat så på denna dag. Och äntligen kom den, och vi får rå om den. Plus några dagar till. Lite svårt att koncentrera mig på vad jag skriver, för svarar på en massa frågor samtidigt. "Var är vi nu?" "Hur långt är det kvar?" "Vad är klockan nu?" "Nu är jag hungrig, kan vi ta ner väskan?" "Nu är klockan tie noll ett." "Nu är vi i Lapula, nej Lapua." "Och vet du mormor, jag ska nog hålla ett öga på dej, så du inte gör något fuffens!"

1 kommentar:

  1. Vilket äventyr! Både för Tilde och för dig! Och vilken lycka att få rå om varandra helt och hållet några dagar och uppleva nya, spännande saker!
    Ha det riktigt, riktigt bra, men det är jag övertygad om att ni får!
    Och - hitta inte på något fuffens...
    Kram, Monica

    SvaraRadera