tisdag 23 september 2014

Sockor!


Roligt är det att sticka sockor, men paus med det nu, känner för något annat stickande. Dock inte i dag. 
Har inte varit sjuk på många månader, hmmm, bäst att inte känna efter, bara vila.

I dag är det höstdagjämningen och vädret har varit mycket omväxlande. Blåst, regn, hagelskurar, snö, sol, hela dagen lång. Och mittiallat har jag ont i halsen, känner mig tung i huvudet och hängig. Ska slänga mig på soffan och kika på något bandat, men undrar om jag orkar ens det. Hoppas Herr Husse och Ranya hinner hem från villan innan det är mörkt, efter drygt en halv timme. Den kraftiga vinden gör mig extra orolig...

1 kommentar:

  1. Så tråkigt, att du känner dig dålig, hoppas att det känns bättre i morgon! Och hoppas att husse och Ranya har kommit väl hem!
    Sockorna du stickat är jättefina! jag skulle gärna försöka sticka sådana, men här är det ingen, som vill ha stickade sockor...
    Krya-på-dig-kram, Monica

    SvaraRadera