onsdag 19 november 2014

Tomt.

Så här vitt var det i söndags, nu barmark igen, kring noll hela dagen. Inget skidföre på länge än, ser det ut som då man tittar på väderkartorna. Hehe, jag som så tänkt skida mycket i år. Hinner ju inte få ihop några kilometer alls med den här snötakten :)

Just ingenting har förändrats med sjuklingarna, det tar sin tid att få bort bobborna. Själv har jag varit hela dagen på jobb och sedan på fackligt möte. I kväll blir det teve och stickande. 

Och jag hade tänkt skriva ner några klokheter som Tilde sade i går och som var så bra. Det är helt tomt i huvudet, nu minns jag inte ens vad det handlade om... Hmmm. Det var så otroligt klokt, det minns jag. Grrr. 

2 kommentarer:

  1. Vilken tur jag tittar in här! Sådan fyrkant har jag också att hänga i fönstret. Ska kommendera mannen i kväll! ;o) Hoppas på friskare tider där! ♥︎

    SvaraRadera
  2. Inget skidföre här heller, det kan jag lova! Inte det minsta vitt, bara grått! Längtar efter lite solsken...
    Barn säger så ofta kloka saker, man borde ha papper och penna beredda!
    Hoppas att du berättar vad det var, när du kommer på det?
    Kram, Monica

    SvaraRadera