måndag 30 mars 2015

Måndag, here I come!

De senaste veckorna har bara rullat på, jag har rullat med. Krafsat lite här och där. Känns som om jag borde börja bli lite mera ordentlig (! :) vad nu det innebär. Något borde jag ta itu med, men hittar inte den rätta knycken. Ute är det nu två plus och gymmet väntar i stan. Känns inte helt ok det heller, bandet mitt visar att jag senaste natt sov 2 timmar 9 minuter, varav 1 h 52 min rofylld sömn. Kanske vore det bäst att inte veta sånt...


Nåja, nu gäller det att plocka fram allt det positiva och se fram emot en härlig dag, vecka! 
Få se vad denna härliga måndag har att bjuda på! :)

Några par små sockor har jag stickat för små fötter. Att användas innanför gummistövlar.

6 kommentarer:

  1. Sockstickande bästa Lisbet!
    Låter inte riktigt bra detta med sömnlösheten....hoppas att du får ordning på "eländet" !
    Önskar dig en härlig dag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Fina, prydliga sockor till små söta fötter!
    Usch, jag skulle nog inte våga ha ett sådant band, som visar hur mycket man sover...fast det vore kanske intressant... Hur sjutton fungerar det?
    Ha det gott min vän!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  3. 2 timmar! Hur klarar du dig hela dagen sen?
    Förstår inte heller hur ett sådant band funkar, men det låter inte bra...
    Hoppas att du får en Glad Påsk och rofyllda nätter!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du är frisk och har en fin påsk. Påskkramar Bosse

    SvaraRadera
  5. Hoppas, hoppas att du har fått sova lite längre nu än tidigare!
    Svar:
    Men Lisbet, du fick ju fram påsken i alla fall! :) Alltid något...jag fick fram på köksbordet och på trappan och pyntlådan står kvar och väntar på påfyllning igen.
    Vi har både-ock-väder just nu. Snö, regn och solsken
    Jag anar att du längtar ut till ön
    Ha en fin dag du med-kram!

    SvaraRadera