onsdag 4 mars 2015

Sista.

Undrar om jag sov något alls? Efter en stund på väg med tåg. Ett par dagars bortavaro. Igen bli lite klokare. Nu är det för allra sista gången, sen aldrig mera på det här sättet. Nostalgiskt och lessamt om jag släpper fram de tankarna. Så det gör jag inte.

Under årens lopp har packningen blivit allt mindre. Nu har jag just ingenting med mig :) Nåja, ingenting? Hehe. 
Få se hur det blir på tillbakaresan denna gång, riktar nämligen in mig på att shoppa och ta sista kvällståget hem...   

3 kommentarer:

  1. Kappsäck ton i ton med kuddarna! Inte illa alls.
    Ha en fin sista gångs vistelse! Titta bara framåt...det kommer nya tåg som går men
    på ett annat sätt. kram

    SvaraRadera
  2. Klokt att ha en resväska som syns när den kommer på bagagebandet!
    Alltid lite vemodigt med allt som man gör för sista gången, men det öppnas nya dörrar framför dig hela tiden!
    Det blir kanske till att köpa en väska till, så att du får plats med all shopping?
    Ha det så roligt, kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Jag har ingen aning om vad ditt inlägg gäller, alltså vad du gjort för sista gången. Har inte varit så delaktig i bloggvärlden på en tid och missat massor.
    Jag hoppas att det var något positivt med den sista resan!
    Nanne

    SvaraRadera