söndag 11 oktober 2015

Det finns så mycket!

Det finns mycket att titta på nu också, det gäller att hålla ögonen öppna ;) Trots att vintern närmar sig och jag kanske helst skulle gå i ide till våren, hehe. Nå nee, jag tror inte att jag på länge uppskattat hösttiden så som jag gör i år. Trots trötthet och energilöshet.


De senaste dagarna har det varit kyligt. Skolparken i södra grannstaden är en pärla! Där finns mycket att titta på. I torsdags var det lite is kvar på dammen ännu på eftermiddagen.

 En sån här gullig hund var också på promenad och jag fick fota! En dotter höll i kameran, därav hennes initialer!

 Det börjar bli dags att reda upp sommaren. I hänggungan har små gossar haft sin eftermiddagssömn många gånger. Nu ska den tas ner och sen i vår är det spännande och roligt att plocka fram den igen!

 En handduk med tänkvärda ord. Den kunde jag kanske rama in. 

:)

2 kommentarer:

  1. Wow, din första bild är SÅ fin!!! Det lysande röda mor det suddiga gröna mot den klarblå himlen! Det finns mycket vackert, det gäller bara att se det. Och det har jag lärt mig mycket sedan jag började blogga...
    Lite vemodigt att plocka in saker men man får se fram emot våren när de kommer fram igen!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. P.S. Angående det sista: Fler än jag som har insett sanningen...D.S.

    SvaraRadera