söndag 11 oktober 2015

Förundran.

Så var denna dag till ända. Åtminstone för mig, känns det som :) men blir nog sittande här vid datorn en stund till. Har en vag känsla av att den snart brakar ihop. Den är jääättegammal. Redan för många år sedan dömde datoraffären i stan ut den och sade att det var sista gången den gick att  få i gång. Efter det tog sonen hand om den, uppdaterade till prima skick och piffar upp den då han har möjlighet (?). Och huvudstaden har höstlov torsdag fredag denna vecka, så han kommer hem. Säkert längtar han efter att ta itu med mammas dator, hehe. Nå det blir som det blir, den funkkar ju.

 Mera bilder från Skolparken i stan.
 Det finns, som sagt, så mycket att titta på. Och förundras.

Häromkvällen hade vi ett mäktigt norrsken. Jag hade dock inte den rätta knycken med kameran, 
fotade mest kvistar...

En av mina favoritlåtar. Tryck på Det vackraste och lyssna.

Det vackraste

(Hoppas inte Pizzareklamen ploppar fram, det gjorde den på Ipaden, grrr)

1 kommentar:

  1. Det syns ju tydligt - norrskenet - på den sista bilden! Det lär ha kunnat ses här nere också, men inte hos oss på sydkusten.
    Visst finns det mycket i naturen att förundras över, det gör jag ständigt!
    Jag har precis bytt dator till en av döttrarnas avlagda, den är bara ca 2 år gammal. Jag tyckte att min gamla var ganska ny, den var bara 6 år...tydligen URGAMMALT i datorvärlden...
    Hoppas att sonen kan fixa din!
    Kram från mig!
    Monica

    SvaraRadera