lördag 24 oktober 2015

Utedag

I dag blev det en utedag. Herr Husse och hundarna kom med mig till långtbortaiskogenvidenstrand
De var på långvandring under tiden jag visade stugor. Otroligt vacker natur. Jag hann fota ett par bilder.
Jag skulle gärna vilja förmedla miniforsens ljud till er, men det hör till en högre kurs än vad jag befinner mig i fråga om sådan förmedling. För tillfället, ska absolut lära mig! ;) I alla fall kunde jag ha stannat kvar och andats in den friska luften. Om jag inte skulle ha måsta hasta vidare :)  


På vägen tillbaka mot civilisationen märkte jag att klädseln inte varit ändamålsenlig. 
Jag frös som bara den.

 Borde ha haft sådan päls som barnbarnen har på bilden... Oj, något är fel!!!?

1 kommentar:

  1. Så roligt det låter, att visa hus! Jag älskar att titta på hus och önskar alltid, att man skulle kunna gå in och titta! Och så får du göra det...
    Vilken underbar miljö du var i, med skog och vatten! Såå lugnt och vackert!

    Ja den mamman till de små björnungarna hade man inte velat ha! De hade aldrig fått sova över hos dig...
    Ha en fin början på vintertiden du också!
    Kram, Monica

    SvaraRadera