fredag 13 november 2015

Helg igen!

Och så blev det fredag igen! I går fyllde vår lilla prinsessa år. Jag hade gjort en orienteringsbana åt henne, lite måste man ju jobba för att få sina paket. Och oj, vad hon sprang! I kväll blir det släktkalas.

Det känns som att det är mycket allt möjligt nu. I dag blir det kursande i lagtexter i norra grannstaden. I morgon pyssel hela dagen. Ska på scrapbooking... har varit medlem i många år, men sällan deltagit. Nu ska det bli av, gruppen brukar träffas en lördag i månaden. Jag ska pyssla, få se vad det blir, ingenting planerat. Janå, kort blir det nog, men hurudana? Termos osv med för tänker sitta länge! På söndag husvisning. 

Julöppningar annonseras det om till detta veckoslut. Jag har ingenting emot det. Man får ju välja själv om man vill ryckas med eller inte :)

Nu tar jag itu med min dag! 

1 kommentar:

  1. Fullt schema som vanligt, hör jag! Scrapping höll vår mellandotter på med i flera år, massor av kort, böcker och sådant blev det, men hon har slutat nu. Själv har jag inga sådana anlag, saknar nog den fantasin, tror jag...
    Vilket roligt sätt att få sina presenter för lilla Tilde! Hon har tur som har dig till mormor!
    Ha en fin helg, kram, Monica

    SvaraRadera