fredag 1 januari 2016

Det ska bli bra!

Vilken fin dag detta var. Sov länge :) Ända till halv nio. Njöt av dagen och sedan skön musik och dans från Wien. Sedan backhoppningen, huhhuh vad de är modiga, mäkikotkat, backörnarna. 

I kväll var jag på långpromenad. Pälsflufforna fick inte komma med. För denna gång skulle jag bara vara själv. Gå raskt, utan att stanna och snusa just då man fått upp farten :) Mitt försök att vara duktig som förr nångång slutade nästan med förskräckelse. Flås, pust och stön. Jag har försoffat mig. Ordentligt. 
Här ska bli andra bullar nu! Och när passar det väl bättre än första januari?


Och pälsbollarna behöver inte se så bekymrade ut. Det blir nog bra!

1 kommentar:

  1. Inga nyårslöften men goda föresatser inför det nya året!
    Och pälsbollarna är förfärligt söta!
    Nyårskram, Monica

    SvaraRadera