lördag 30 september 2017

Lite idrott blev det i dag!

Senaste söndag ville jag visa hur stark jag var! Med stora sopsäckar i varsin hand gick jag till roskisen. För att riktigt demonstrera min styrka lyfte jag båda armarna så högt det gick. Och AJ vad det knakade till i vänster axel. Så nu har jag gått med ordentlig värk i en hel vecka. Knäppheten bedrar visheten, eller något sådant... Värktabletter är väl inte det bästa, men det går inte utan.

I dag var det fotboll. Själv sparkar jag inte! Skulle inte orka hänga med i farten nuförtiden. Njöt av att titta på och emellanåt hjälpa till med egna små sparkar hit och dit då det blev riktigt spännande. Dagens outfit var filtar! 
Och på bänken passar jag bäst. Förstår ni humorn? 😅


 Matchen slutade 3-0. Vi vann alltså!


Och berättade jag att det inte var varmt? Att sitta på bänken i nästan två timmar då termometern visar plus fem gör en ganska genomfrusen. Nåja, jag frös inte ihjäl. Jag hade filtarna och så fick jag ju hålla på och småsparka. Under bänken!

1 kommentar:

  1. Det låter ju inte bra med din axel, men vad är "roskisen"? Något med sopsäckar förstår jag, men vad?
    5 grader!!! Då behövs det många filtar. Och sparkar under bänken.
    Kram till dig!
    Monica

    SvaraRadera