tisdag 22 september 2020

Höstdagjämningen






Tre + tre. Så många månader är det till nästa stora högtidsdag, Vårdagjämningen! Nåja, det blir säkert många fina dagar före det. Gäller att njuta av varje dag. 

Än så länge har vi det lugnt här i fråga om viruset. Vill inte vara någon "pahanilmanlintu" men det sprider sig här också. Det blir väl att småningom handla mat via nätet igen. Senast idag var jag till staden och handlade i ett av de större varuhusen, munskydd och plasthandskar har blivit en vana. 

Ikväll var det mycket nära att jag hamnat att mocka i stallet, men hur det nu blev så blev det inte denna gång. Heidimin och gossarna var riddarna i nöden.

På bilden Meja och Vilda. Min familj börjar ha en massa djur... Det har blivit mer o mer allt möjligt de senaste åren.


Niko, Meja och Theo.

Jag tränar så jag kan stå sådär avslappnat som de.

           😎   😂   😍   


   

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att ni har det bra i denna konstiga tid! Vi har inte handlat själva sedan i mars, utom på ett bageri, där de har ett fönster man kan handla genom om man inte vill gå in i butiken! Fler sådana innovativa lösningar vore bra!
    Så stora tvillinggossarna blivit! Och så söta!
    Kram, Monica

    SvaraRadera