tisdag 29 december 2020

För prick 10 år sedan!!!

 

onsdag 29 december 2010

En somrig dag!

I dag blev det en ganska somrig dag hos oss. Jag har städat och ordnat. Bland annat gått igenom alla cd-skivor. Alla barnsådana i egna lådor. Och vad hittade väl lilla prinsessan? Jo, sin favoritsommarcd! Den har vi lyssnat på om och om igen. Då unga paret for på skiduppköp frågade lilla prinsessan om jag minns vad jag lovat. Nej, det mindes jag nog inte. Jo, då de far iväg ska vi ha på högsta volym! Det hade jag lovat alla gånger då de vuxna skruvade ner volymen. Mor var på stan, far på jobb och resten också ngnstans. Så det blev svängom, dans och sång! Med volymen nästan på högsta! Tänk att snart är det sommar, mormor! Och sommarkänslan fortsatte med fotona, som jag håller på och ordnar. Bilden visar en modig liten fiskare som stolt kommer och visar sin fångst! För övrigt var jag ingen hurtbulle idag, men dagen ändå så lyckad!   



29 december 2020
Då jag läser inlägget ovan minns jag denna min solstråle, hurudan hon alltid varit. Som alltid haft förmågan att göra vardagen till en fest. Hennes Det blir nog bra myntade hon nästan innan hon kunde prata. Och allt blir nog bra.

1 kommentar:

  1. Vilken kärlek jag läser mellan raderna mellan dig och din prinsessa!
    Det är verkligen någonting att vara glad över!
    Krama, Monica

    SvaraRadera