fredag 10 juni 2022

Få se...


 Idag prick tre månader. Tre månader sen mina operationer. Huhhuh. Men nog om de månaderna. Söker efter glädjeämnen och största glädjen ger familj och vänner. Gärna sitter jag med något handarbete emellanåt. Mormorsrutorna ska bli till något åt lilla Ivar, redan ett halvt år.

Solen skiner och jättefint väder! Dagens melodi blir att sitta i skuggan med några rutor till, tvättmaskin, krassefrön, köttfärsbiffar, skriva brev åt Maya, som börjat kombinera bokstäverna till ord. Allt möjligt finns ju att göra... Planer finns och så får jag se om något blir av 😊

2 kommentarer:

  1. Åh, jag läser mellan raderna, att du börjar må bättre och ser framåt igen! Det gläder mig. Mycket! Kul att du virkar mormorsrutor, det är ju så avstressande och bra och det går lagom fort att virka en ruta. En filt till lille Ivar?
    Tänk att Maya redan är så stor att hon kan läsa lite; tiden går så fort!
    Önskar dig fortsatt god bättring, kramar, Monica

    SvaraRadera
  2. Lyckans Ivar som snart får den fina filten. <3

    Svar: tack!
    Ta det med ro, jag har inte några förväntningar på att du ska ge dig tid till annat än det du behöver tid och kraft till just nu. Hoppas att du får orken, inspirationen som krävs snart. Tänker på dig, det vet du! <3
    Kramar!

    SvaraRadera