onsdag 26 april 2023

Trötthet.

Såhär idag! Igår regn och idag 16 plusgrader. Isen får ge upp. Själv har jag varit och hälsat på lilla Ivar, han är ett riktigt charmtroll och cool. Körde av och an till stan och småhandlade. Trots det fina vädret var jag trött hela dan och det blir läggdags ganska fort. Så bra jag var i gång med motionen för ngn tid sedan. Gym, vattengymnastik, promenader, allt flera ggr i veckan. Huuuui, vart flög inspirationen? Orken? Jojo, nog finns den där, måste bara vila och ta det lugnt, gräva fram den. Lyder mig själv, inte svårt att lata sig. 😊 
 

Upp och hoppa! I morgon!

4 kommentarer:

  1. Vårisarna är snart inte synliga längre...det blir riktig vår och riktig sommar.
    Sov ut och ta det easy, då blir du piggare igen. Vårtrötthet drabbar oss alla. Jag är också trött som Trötter allra minst.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gääsp! Här regnat i flera timmar, så snart är isen kanske ett minne blott. Hoppas!
      kram

      Radera
  2. Vissa dagar är man tröttare än andra dagar! Hoppas att det är bra med dig för övrigt?
    Ivar, är han ett nytt barnbarn? Du har ju nyss fått ett litet flick-barnbarn...
    Önskar dig en skön vila och ett piggt uppvaknande!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nog är det ganska ok, just iväg för att höra vad veckans prover visade. Därav ingen sömn i natt igen. Glädjepillren, ja, de är ganska många nu dedär barnbarnen, Ivar föddes i fjol och Noomi senaste vecka. Trevlig helg!

      Radera