söndag 14 november 2010

253. Packar!!! :)

Håller på och packar. Eller nej, jag funderar på att börja packa. Denna gång skall jag inte slarva med mej en massa "om-ifall-att-jag-skulle-behöva-försäkerhetsskull"... Ingenting annat än det absolut nödvändigaste. Det blir svårt. Jättesvårt. Lite småjobb att göra vid sidan om borde jag nog ta med i alla fall. En virkning, stickning, kanske ett julbroderi, böcker att rätta, planeringskalender för vårterminen? Egentligen borde jag ta med lite färger och papper, hinner ju aldrig måla nuförtiden! Kanske skriva julkorten? Skriva brev? Längesen jag gjort det. Åtminstone ska jag ta med mej en oläst tidningshög, några par skor, kläder, väskor för eventuellt omifallatt... Jag skall vara borta väldigt länge. Med tåg till Hfors i morgon och hem på onsdagkväll! Jag behöver ta med mej MASSOR!!! Och tandborsten! Och förstås datorn!

7 kommentarer:

  1. Är du säker på att du klarar dig med så där litet?
    Jag menar, du är ju borta så lääänge.
    En kappsäck till får du nog med dig:)
    En fin resa önskas dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hallå där, inte ta med planeringskalender å rättningar...
    vi som jobbar med det behöver slippa det någon enstaka gång åxå ;)
    hellre en bra bok och en stickning, skulle jag tipsa om...
    Ha en skön resa, kära du!
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Jo jo, du är som alla vi andra kvinnor:-)

    Försök och gör nåt kul!

    SvaraRadera
  4. Ha ha...ha det nu så jättekul i storstan...Kram

    SvaraRadera
  5. Glöm inte dig själv bara.

    SvaraRadera
  6. Det är svårt med det allra nödvändigaste, det kan ju växla med resan och vad man gillar för stunden, men du fixar det säkert, en bra bok brukar fixa det mesta. Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  7. Glöm inte läppstiftet, ögonskuggan, ögonfransböjaren och allt vad det heter.

    Kram Maidi

    SvaraRadera