måndag 10 januari 2011

304. Helt slut!

Tror jag fick för mycket frisk luft idag :) är helt slut. Kan ändå inte gå och lägga mej ännu, för vill ju inte att det ska bli som senaste natt då jag vaknade halv tre och inte somnade om, låg och läste till halv fem och då fick det räcka! Intressant? Nej, kan förstå det :) I alla fall var det riktigtriktigt bra på jobbet. Tänk att kunna säga: Nu barn far vi ut och gör fina konstverk av snön! Vilken fröjd!

Bilden visar en vy från mitt köksfönster. Ganska mycket snö har kommit de senaste dagarna, men inte blir det som i fjol. Nej, det får det inte bli!
På ett sätt älskar jag rutiner, men visst får jag energikickar av att göra något som bryter mot de vanliga rutinerna! Gjorde jag ngt sådant idag? Icke. Men imorgon... Ny dag, nya möjligheter! Och då ska jag bli en piggelin!

11 kommentarer:

  1. I morgon, tur att de två orden finns. (ler)

    SvaraRadera
  2. I morgon är en annan dag...och jag är också på jakt efter en energi. Snö är det massor av här också. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Förstår hur du känner dig...helt slut är inget kul att vara, det vet jag :)

    Jag motionerar och rör på mig för att bli pigg men det hjälper inte...men det konstiga är att jag sover dåligt också. Kanske för mycket frisk luft =)

    Ny dag i morgon och nya tag...hoppas på lite sol :)
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Ja, det er enkelte slike dager! Men i morgen, i morgen ... men ikke i dag - slik begynner en norsk sang.
    Fin utsikt fra vinduet ditt. :-)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Eva

    SvaraRadera
  5. Hoppas du sover riktigt bra idag, man brukar göra det av mycket frisk luft!

    Kram från Malta

    SvaraRadera
  6. Sussa sött, hela långa natten!
    kram!
    Karin

    SvaraRadera
  7. Ja, du oxveckorna har börjat...
    Min började med ett fall nerför isig backe och idag känner jag mej helt mörbultad...
    Men om jag tar det lugnt idag så kan jag nog Fuegodansa imorgon i alla fall...
    Kram så länge...
    ullamaria

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får sova inatt men har du varit ute idag med dina elever så sover du nog riktigt bra ska du se. Ja, inte vill vi ha så mycket snö i år som ifjol!!

    SvaraRadera
  9. Förstår hur du känner dig, är också lite låg och inte blir det bättre om man sover dåligt.
    Så fin skulptur av snön du har i din trädgård.
    Kram:)

    SvaraRadera
  10. Tänk så många nätter jag har det som du. Nu har jag precis jobbat 3 nätter och för att vända dygnet brukar jag gå upp ca 12.00 efter sista natten. Idag sov jag som en stock till 14.00 så inatt som kommer blir det väl en god bok halva natten och morgondagen blir delvis förstörd.
    Riktigt ekorrhjul man hamnat i.
    Håll tummarna för att jag i alla fall kommer upp runt 10.00 i morgon.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Undrar om du däckade helt...

    SvaraRadera