onsdag 9 mars 2011

340. Kort rapport!

Befinner mej på kurs. I studiestaden. Kom körande direkt efter jobbet igår och passade på att hälsa på alla barna i tur och ordning. Lilla prinsessan ville att jag skulle läsa godnattsagan och visst gjorde jag det. Så gärna. Jag somnade sen mitt i Gudsomhaver och vaknade med ett ryck efter en halv timme. Lilla prinsessan sov så gott...

Nu har alla kursdeltagare anlänt, många hej och kramar. Jag är laddad för facklig information och fackliga diskussioner! Solen skiner. Det kommer att bli en fin dag.

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får en härlig dag med lagar
    och paragrafer.
    Och du...somna inte :)

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Vad intressant! Fackliga kurser gillar jag. Har tagit ett avbrott i mitt fackliga jobb i år för det är bara för mycket runt omkring mig.

    SvaraRadera
  3. Jaaa, inte låter det intressant:), men antagligen skulle jag också ryckas med om det kom till kritan.
    Ha det riktigt bra på kursen och med alla barna!
    kram!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att kunna kombinera nytta med nöje!

    Jag kommmer allt ihåg när barnen var små och jag vaknade med en sagobok på magen...

    SvaraRadera
  5. Godmorgon ! Här utanför Stockholm skiner solen från en klar himmel. Lycka till på kursen o ha det så bra <3

    SvaraRadera