torsdag 22 september 2011

482. Mina kort...

En gång i månaden träffas några scrapbookare. Jag tillhör gänget, men har inte börjat scrappa ännu. Sitter hellre och pysslar med mitt eget :) De andra är otroligt skickliga och intresserade av sitt scrappande! Kanske får jag visa några av deras alster här, men måste nog fråga först!
I lördags var det dags för höstens första träff. Ifjol hann jag inte delta en endaste gång.
Jag hade mina stämplar, akvarellfärg och glitter...
... och njöt. Så avkopplande att sitta med "likasinnade" och göra sånt som jag tycker om.
Sedan blir det vad det blir. Processen är alltid viktigast!

6 kommentarer:

  1. Godmorgon du morgonpigga! Förstår att du är på väg till jobbet. Kul att ramsorna fortfarande används, man lär sig av dem och de sitter när de väl har fastnat:)

    Ljuvliga kort! De strålar ...

    Ha en finfin dag!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Absolut, det är processen som är det vilsamma i det hela.
    Har du nåt recept på tomatpickles? det lät spännande....
    Trevlig helg, Kramis kollegan UllaMaria

    SvaraRadera
  3. Det är själva processen som är terapin i det man gör, resultatet är inte så viktigt, huvudsaken man har roligt och njuter av samvaro med "likasinnade" :) Jättefina kort! Ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  4. Va fina små figurer!
    Ha en skön avslappnande energigivande helg!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina kort du gjort, får man beställa? Alla behöver vi få pyssla och umgås, det ger mening åt livet.
    Ha en skön helg.
    Marianne

    SvaraRadera
  6. Du gjorde jättefina stämpelfärgläggningar!! Hoppas du kan vara med på nästa träff också :)

    SvaraRadera