torsdag 16 februari 2012

559. Ett hastigt inlägg!

En halv timmes kaffepaus. Druckit tillräckligt med kaffe denna dag, så det blev promenad till rummet i stället. De senaste dagarna har det hänt mycket. Både riktigt trevliga och även helt tvärtom! Och jag koncentrerar mig på det positiva! Den dåliga energin klarar jag mig utan. Kunde skriva mera om detta, men tiden går. Det är dags att rusa tillbaka.

Hinner kanske berätta att bilen varit i diket, suttit många långa timmar på tåg, inget rum på hotellet, suttit och väntat på att ngn skall röra på sig bort från denna stad...

Allt ordnat sig till det bästa och nu ser jag fram emot lite ledig tid i kväll och då blir det shopping, åtminstone titta lite grann... :) Jag ska också söka efter mina rötter, för de finns här, det vet jag.


3 kommentarer:

  1. Hej du rotsökande turbulenta varelse!
    Glöm inte bort att andas litet nu och då!:)
    Var rädd om dig, ha det dunderbra!

    Solskenskram
    Karin

    SvaraRadera
  2. Bra att kunna fokusera på det positiva och glömma/släppa det som är mindre bra. Fast ibland så går ju inte det...

    SvaraRadera
  3. Livet trasslar sig lite ibland, eller hur.
    Försöka hitta den röda tråden i allt;)
    kram ulla

    SvaraRadera