lördag 18 februari 2012

561. Hemma igen och vad hade jag fått?

Då jag kom hem i går kväll, fanns min vinst från LyckligaPraliner i posthögen! Så spännande och kul det är med överraskningspaket! Silkespapper och vackra band... så vackert...

Och här är hjärtat jag vann! LyckligaPraliner hon kan hon!
Jag har inte en aning om hur hon gjort. Virkat? Stickat? Sytt?

Så skönt det är att vara hemma igen. Som vanligt blev det en mycket äventyrlig tågfärd.
Hur är det möjligt att jag lyckas varenda gång? Få se om jag får det till pränt senare.
Nu ska jag lufsa omkring här hemma. Min man är med några familjemedlemmar i
Lappland och skidar. De har det bra. Och jag njuter så av mitt alternativ, att lufsa! :)

7 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Vilket häftigt hjärta du vann, ser ut som det är i skinn.

    Du flänger och far så nu får du passa på att njuta när du är ensam hemma :) Hoppas allt är bra med dig.
    Jag har varit helt slut efter att jag kom hem från min resa. Det blev en jobbig hemresa med inställda flyg i London så min hemkomst blev 13 timmar försenad. Men nu är jag på banan igen :)

    Nu är det strax dags för jobb här.
    Ha det bäst!
    Kram Stina.

    SvaraRadera
  2. Grattis till det vackra hjärtat!
    Själv missade jag totalt tävlingen men var antagligen på en annan ö då.
    Njuter av ditt hjärta istället.
    Ha det skönt i din lufsarvärld.
    Jag röjer idag!

    kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det ser tovat ut men jag vet inte....

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    Alltid roligt med små överraskningar!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Grattis till hjärtat!
    Så skönt att gå hemma och lufsa!
    Ha det fortsatt bra!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  6. grattis! Vad roligt o komma hem o få ett paket :)
    Tågresan vill jag gärna höra om =)
    Lufsa på o ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Gratulerer med det flotte hjertet. Jeg vet ikke hvordan det er laget, men vakkert var det. ♥ Vi vil gjerne høre om togreisen. :-) Jeg vet ikke hva lufsa betyr, men det høres ut som en bra aktivitet - eller kanskje det betyr å gjøre minst mulig aktiviteter, bare kose seg og slappe av. Ha en flott kveld. Klem fra Eva :-)

    SvaraRadera