torsdag 12 april 2012

586. Odefinierbart!

Har ordnat lite foton och fastnade förstås med det... En del är lite svårplacerade. Varför har jag fotat detta? Minns tillfället, men varför skulle jag föreviga asfalten med några väskor? Var det färgerna? Ingen aaaning! Kanske var jag lycklig över blommorna, den färgglada lådan, mappen som kikar fram och tingen till trädgården? I alla fall skulle det förevigas och nu får bilden sparas i Ny mapp: Odefinierbara!

För övrigt är det plusgrader, mulet och härligt! Jag älskar denna årstid!

8 kommentarer:

  1. För övrigt så är det härligt med någonting odefinierbart också! Man måste ju inte begripa allt man har för sig...

    Ha det riktigt gott!

    kram

    (jo, pinnen är kvar)

    SvaraRadera
  2. hihi :) ser att det är taget i maj månad, så måste vara glädjen att just kunna se asfalten ;) med härliga vår- och sommarting till trädgården.
    Kram

    SvaraRadera
  3. haha,, det va säkert blommorna för de va ju fina.Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Visst kan man fastna när man håller på att sortera kort...
    Det var en fin bild, i alla fall!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  5. Men vet du, man måste inte spara alla bilder heller ;-)

    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Trevlig bild du hittat!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  7. Jag har massor med såna kort som jag funderar varför jag i hela friden har tagit dem, jag har ännu inte sorterat bort dem...det finns nåt med dem som gör dem speciella...
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera