måndag 16 april 2012

591. Lite dittan och dattan innan natten!

Denna dag kan man kalla "one of those days". Lång dag på jobbet. Mycket fick vi gjort och jättekul var det, hela da´n! Jag hade bett min man ta fram lepolassin tills jag kom hem, för solen sken på dagen. Jag hade faktiskt tänkt sitta med en kaffekopp och koppla av en stund i solskenet. Det var bara det att då jag kom hem var solen bakom molnen, en plusgrad kvar och det kändes inte alls lockande att sätta sig på en lepolassi som inte var framtagen!

Sweet Dreams Graphic #41

I morgon är det 17 april. Otroligt!

Någon som stiftat bekantskap med energitjuvar?

2 kommentarer:

  1. Nu undrar jag förstås: Vad är en lepolassin???
    Här har det varit soligt men blåsigt idag!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Trösta dig med att när du kommer hem nästa gång för att sitta i lepolassin,
    så finns nog solen där och väntar på dig.

    Energitjuvar skall man gå i krok för om man kan.
    De finns förstås där man minst anar ibland.

    Ha en energifylld dag! :)Onödig önskan kanske, du brukar ju vara sprängfylld

    kram

    SvaraRadera