fredag 11 maj 2012

601. Sköna fredag!

Har på känn att det blir en bättre helg än de två senaste då jag låg sjuk! Nu nästan helt frisk och det känns så bra!


I morgon ska stora blomaffären få besök av mig och min far. Vi åker sen till "våra" gravar och planterar vackert inför sommaren. 


En ny inhägnad planeras på vår gårdsplan. Ranya måste få springa fritt emellanåt. Undrar om lekstugan kunde bli hennes koja... Få se... inget är så bråttom med som ngt slags plank. Mittiallt blir jag SÅ kvinna! Bra att ta till emellanåt :) så behöver jag inte bry mig i spikandet! Bort med all jämställdhet för en stund då det passar! Hahhaaa :)


Nu ska jag få läsa kvällssaga (= sagor) åt lilla prinsessan. Det är en tid sen senast! Hennes mor knäppte bilden för en liten stund sedan då hon var på utflykt med sin bror och Ranya! Kanske blir det några kraxiga sånger också, för inte är rösten min normal ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar