torsdag 31 maj 2012

607. Dan före dan före dan!

Detta var min första glass i vår! Den åts i förrgår då jag var på klassresa till ett nöjesfält. 
En lyckad dag. Det var första gången jag var till Power Park. Ett annat alternativ, 
Wasalandia, fanns med i planeringsskedet, men där öppnar de först i mitten av juni, 
så valet var enkelt. Med facit på hand tycker jag faktiskt att PP vinner med sitt utbud! 
Rent och snyggt var det dessutom!

Som det har jobbats för att ro i land detta projekt... Det blev hellyckat!
 Glada och nöjda barn och det var ett bra avslut på terminen och läsåret. 

Nu återstår endast morgondagen och avslutningsdagen på lördagen och sen är det 
dags för sommarlov. Jag vill gärna kalla det för semester för jag jobbar, är ingen elev. 
Trots det får jag lära mig en massa, varje dag!
(Kanske lite grann sommarlovi alla fall :)

Klockan är mycket och natt blir till dag denna tid på året då allt ska bli klart!

2 kommentarer:

  1. Mumsig den ser ut :)
    Härligt med lov....det är lite hektiskt nu.
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt skön semester/sommarlov och att du får njuta av många goda glassar i sommar!! Ha en skön helg!!

    SvaraRadera