torsdag 27 september 2012

665. Helgfint!


Här är det städat! Helgfint! Min man smittades av min entusiasm så nu har vi fejat på som bara den! Jag putsade t.o.m. hela änglasamlingen för en gångs skull. Jag kan inte räkna dem alla, för många är de. Alla mattor tog vi bort då Ranya anlände. Vi kunde nog plocka in ett par på försök. Se vad hon tycker om mattor, får de vara i fred? 

Borde, borde, borde ta itu med garageberget innan vintern. Det är så lätt att skjuta fram det inte helt nödvändiga, "jag gör det helst en annan dag". Men nu är ju inspirationen på gång, så få se vad som händer. 



2 kommentarer:

  1. Vilken energi! Och entusiasm! Härligt att höra!
    Nu blir nog garaget röjt när ni är i farten...
    Ha en skön helg, kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Och visst är det en härlig känsla när det är färdigstädat. Njut nu av helgen! Kram

    SvaraRadera