söndag 30 september 2012

667. Mera att inspireras av!


En vacker spång över en liten damm. På samma plats som cykeln jag fotade i fredags. Förr hade vi en sandlåda, som blev till en damm, som blev till en sandlåda, som blev till något som skulle bli en blombänk. Skulle. Kanske blir det till en sandlåda på nytt... Har berättat om det förr, jag vet det, men på något sätt symboliserar sandlådan, dammen, vårt liv. För övrigt har det varit en innehållsrik helg, så gott som hela familjen har umgåtts och jag har fått tanka inför den kommande veckan. 

Prognosen ser positiv ut, trots ambulansfärd för den nära släktingen i morse. Tack och lov.

3 kommentarer:

  1. Hejsan Lisbet !

    Så fint med den lilla bron och dammen.
    Det är nog tur att Prinsen håller mig i schack, men jag får gå försiktigt, så jag inte snubblar på mattorna som ligger som solfjädrar.

    Må så gott !

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Ser att något hänt,
    hoppas allt ordnar sig till det bästa.

    Största kramen till dig <3

    SvaraRadera
  3. Kunde vara en svamppaj!:)
    Ha det bra du med Lisbet, förstod att allt tycktes ordna sig till det bästa vad gäller släktingen. Skönt

    SvaraRadera