söndag 30 december 2012

713. Mera bilder.


Här är något som väntar på något!
Här är ett par som väntar på ett par.

Vi har fyra lönnar och visst är lönnen vacker även på vintern?

Hälsade på ena dottern i går.
Utsikt från deras fönster vid skymningstiden...

... och en stund senare, det vackra blåa...



Nästsista dagen på året och jag har gjort absolut ingenting. 
Ingenting att skriva om. Men jag har funderat mycket! :)
Blev serverad kokt potatis och ugnsstekt korv, jättegott! 
Jag ger inga nyårslöften, men har ännu en gång påbörjat
mitt nya hälsosamma liv. Cyklade framför teven!

4 kommentarer:

  1. Det tycker jag låter jättebra - cykla framför tv:n! Inte ens det gör jag. Men nästa år, ja då ska jag :))

    Fina bilder! Vintern är vacker också. Men för lång...Iaf här där jag bor.

    Ja tulpaner är ju jättefint också! Tänkte inte på det. Var insnöad på bukett bara. Men tulpaner i flera olika färger kanske jag ska satsa på. Tack för tipset!

    Gott Nytt År önskar jag dig och familjen!

    Vi "ses" absolut massor av gånger nästa år! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Ser ut som torkställningen jag visade på FB, men nu har visst snön fallit av :)
    Hmmm....jag väntar också på att blogglusten ska komma tillbaka. Har varit mycket med jobb, barn och annat som gjort att jag tappat lusten att blogga. Funderade för ett
    tag sen om jag skulle ta bort bloggen helt och hållet, men bestämde mig för att avvakta ett tag till.

    Igår var jag in på din dotters sida och såg lilla prinsessan dansa. Härliga småpluttar vi har :) Såg också att dottern var rejält rund nu och inte hade så lång tid kvar. Hoppas att allt går bra.

    Hoppas allt är bra med dig och nu önskar jag dig
    Ett Gott Nytt År och en stor kram!
    Vi hörs snart igen och jag ska försöka skärpa mig :)

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dej ett fint och nytt år och termin. Njuter i fulla drag av mitt jullov, önskar bara att du kunde ge mej lite av din vita vackra snö. Här är det blask och regn. Stora kramar å ett gott nytt 2013// kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Såå vackra bilder - igen! Det där blå ljuset är verkligen underbart!
    Jag avger inte heller några nyårslöften, men jag GÅR framför tv:n, ibland, på ett gåband, som jag lånat av en av döttrarna.
    Kram, Monica

    SvaraRadera