fredag 18 januari 2013

720. I dag det sker!

Efter en liten stund kommer vår prinsessa hit och hon ska få vara med sin mormor på jobb i dag. Storasysterjumpern torde vara nerpackad i hennes väska. Morfar ska till stora staden i 
söder för att kolla upp en del krassligheter. Sedan får vi se vad dagen för med sig! 




Börjar känna mig ganska ok efter senaste flunssapärs. I helgen ska jag ta itu med konditionen, för den är verkligen på noll nu. Och jag säger ska ta itu, inte jag ska försöka ta itu med. Min son har lärt mig att inte försöka börja med något. Han säger: Gör det! Så utan desto mera krångligheter, ursäkter och undanflykter så ska jag ta itu med motionen och höja konditionen, från och med idag. Enkelt, eller hur? :) (få se nu då....)

Jag önskar att ni alla får en riktigt bra dag!

Och nu såg jag att prinsessans mor skrivit ett inlägg samtidigt som jag.
Den som läser mellan raderna förstår att det är det som vår dag handlar om.

3 kommentarer:

  1. Hej vännen.

    Skönt att du kryat på dig.
    Det där med konditionen känner jag igen.
    Jag har också haft jättesvårt att komma igång efter min sjukdom i våras. Var till doktorn i måndags och tog nya prover, men allt såg bra ut....så då undrar jag vad som är fel när jag blir slut av att gå upp för trappen. Jag SKA också ta tag i detta :)

    Förstår att det är dags nu...snart är du mormor igen och sessan har fått två små syskon.
    Vet att du är orolig, så här kommer en styrkekram från mig <3

    SvaraRadera
  2. Åh, så spännande! Du håller väl oss underrättade!
    Stor mormorskram, Monica

    SvaraRadera
  3. Konditionen är på noll här också, efter fem veckor med ryslig förkylning och matthet så har jag samma program framför mig. Just nu har vi -25,8 så får nog skjuta på det till eftermiddagen om det blir varmare då.

    SvaraRadera