lördag 2 februari 2013

724. Oplanerat!


I veckan fick jag äran att sköta prinsarna och lilla prinsessan en stund då föräldrarna var och inhandlade barnvagn. Nåja, morfar kom också och hjälpte till och skapade denna härliga snögumma med tösen. Vilken fröjd! Bilden är från följande dag då sjalens färg börjat släppa lite i tövädret. Gumman har fått mycket skäll av Ranya!

För övrigt börjar jag få någon slags struktur på dagarna efter all turbulens i januari. 
Energin är på rakt uppåt gående!  Långa promenader varje dag till och med. 
En något så när oplanerad lördag på gång och jag njuter och får se vad den för med sig.

2 kommentarer:

  1. Så härligt det låter med energi på uppgång!
    Här är det just nu tvärtom, jag har blivit så förkyld, att jag inte orkar någonting, känns det som...
    Men, det går över!
    Vädret är grått och temperaturen ligger kring nollan, så det är såphalt ute.
    Så mysigt att få rå om dom små prinsarna och den lilla prinsessan! Förstår att ni njöt!
    Och vilken underbar snögumma, som skapades!
    Helgkram från mig!
    Monica

    SvaraRadera
  2. Så fint at du er blitt bedre, lange promenader høres bra ut! Det var ei flott snødame dere har laget. Ha en fin helg. Klem :-)

    SvaraRadera