fredag 13 juni 2014

Ingen reklam, endast som tips! :)

Det blev så att hon kom inspringande innan jag hunnit lyfta in henne. Hon sovit, men ändå på något sätt vaknat och ville sova i den varma bädden inomhus. Jag sover i tält en annan gång, mumlade hon. Tack och lov, tänkte jag som inte behövde förstöra det hon planerat. Dilemmat för mig, att sova i tält i kylan eller lyfta in henne, löstes av sig självt!

På tal om att sova skönt... Maken till sköna kuddar, som Fiskartorpet i Hfors har, får man leta efter. Med kameran nära till hands är det bra att fota sådant som man (jag) vill minnas. Sådana ska jag inhandla, 
bara de nu inte är för dyra. Och om jag hittar såna...

1 kommentar:

  1. Så skönt att det löste sig med tältsovandet! Ni får väl vänta med att tälta tills det blivit lite varmare!
    Ha en skön helg!
    Kram från Monica

    SvaraRadera