torsdag 3 juli 2014

Sköna juli!

Och så blev det juli! Härliga juli som har tänkt sig att bjuda på varmare väder än juni gjorde. Jag är inte så aktiv här på bloggen just nu, det blir så där klumpvist (ett ord???) . Kanhända blir det flera inlägg en dag och så går det en vecka, eller två, innan nästa. He he, innan nästa intressanta inlägg, he he :)
Just nu solokvist hemma. Ibland kan också det vara skönt. Tacksam för ljusa nätter. Sökt efter en bra sommarbild. Horisonter ska vara vågräta, inte luta, tycker jag. Oftast lutar mina, åtminstone en aning, och det stör mig som tycker att havet inte ska rinna till kanten. Nu får det göra så! 

2 kommentarer:

  1. Det rann inte ens ur glaset!
    Kram till dig!
    Monica

    SvaraRadera
  2. alltså fyller vi år samma dag?? Grattis till dej också.Nä om jag skulle fortsätta med att plocka ihop vad vi skall ha med oss.../Christine nattugglan

    SvaraRadera