torsdag 4 september 2014

Ingenting.

Dagarna flyger iväg! Bloggen hinner jag inte med. Hmmm, hinner och hinner. Kanske beror det på att jag inte har ngt att skriva om. Tycker jag. Och ribban blir högre, kraven större. Borde ju ha ngt att komma med, men icke, jag hittar ingen tråd. Herr Husse varit på villan sedan i måndags med Ranya och nu är de hemma igen. Skönt det, för inte är det roligt att vara ensam hemma i det stora kråkslottet, speciellt inte då nätterna blivit mörka igen. Nåja, nu fick jag ihop några rader :) Av ingenting. 


Ranya är fundersam. Varför väcker matte henne mitt i den sköna siestan? 
Jag ville få fina bilder, men Ranya var trött och såg inte alls glad ut.
Hon fick sova vidare.

1 kommentar:

  1. Precis så är det för de flesta, tror jag! Man tycker inte, att man har något intressant att skriva om...
    Ibland skriver jag mera som ett slags kom-ihåg för mig själv!
    Och jag fick ju reda på en sak om dig, som jag inte visste: Du bor i ett stort kråkslott! Underbart!
    Ha det gott där, kram, Monica

    SvaraRadera