tisdag 23 juni 2015

Vinterpälsen på fortfarande!

Så var då midsommaren förbi. Tillbringade helgen på villan och visst var det skönt. Umgänge och avkoppling och bastubad. Midsommarbrasa brukar vi inte ha, endast i öppna spisen. Några simmade, men det ville inte jag. Vattnet var endast tolv grader, jag vill ha det dubbla!
 Ranya trivs på skäre. Tassarna berättar att hon varit i vattnet.
 Till och med smågossarna och Tilde doppade sig, men jag väntar på varmare väder.
Annars får vinterpälsen vara kvar!

2 kommentarer:

  1. Här har vi lite växlande med sol och regn, men ganska varmt. Fast inte i vattnet, där är det bara ca 15 grader och det är definitivt för kallt för mig! 18-19 får det bli innan jag badar!
    Ha det så bra, kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du inte badade. Det måste definitivt vara mycket varmare.

    Kram Maidi

    SvaraRadera