onsdag 17 februari 2016

Hittas orken?

Det är jätteroligt att få brev. Jag tänker ibland att jag ska skriva brev, men inte blir det av. Jag fick ett stort kuvert häromdagen, Vilka vackra frimärken! Det var inget personligt brev, utan en bunt dokument, men ändå. Frimärken är vackra, åtminstone de flesta. Jag tycker  om att skriva och brodera ut skrivstilssnirklarna... Är det pga datorn, telefonen osv som det inte blir av? Jo, så är det nog.


Vädret har varit omväxlande. Den senaste veckan har vi haft snö, ganska mycket faktiskt. Veckan innan var det plaskigt o blött. Så här såg det ut då jag startade hemåt från jobbet en dag. Innan vindrutetorkarna satte i gång. 

Enligt prognoserna kommer det att vara lite på plus de kommande dagarna. Härligt, tycker jag. I morgon blir det gym. Tror pausen varat i ett halvt år. Kan det stämma? Måste kolla... sedan... nu sova. 

1 kommentar:

  1. Oj, snö? Ja, än kan det komma här också, fast vi haft ett underbart vårväder på sistone.
    Gym? Så duktig du är! Här blir det bara promenader numera.
    Kram till dig!
    Monica

    SvaraRadera