tisdag 5 juli 2016

Regniga dagar...

Regn och regn. Det har varit mycket av sådant de senaste dagarna. 
Blomstren i byttorna badar i vatten och måste nog bli flyttade till något torrare ställe.
I morgon!

Trädgårdsgungan (med söndagens kvarglömda våta tidning) borde lackas (?) eller målas (?). Nångång sedan.
Mossan borde bort. Det är ju en GRÄSmatta! Nästa år!

Lekstugan borde piffas upp. Hmmm.
Och vem ska måla hundhagsbrädorna ngn gång? (Herr Husse, hör du mig???)

Dripp dropp dripp dropp, regnet faller sakta just nu. Och det blåser hårt.

Och jag njuter så till den milda grad.

1 kommentar:

  1. Haha, vilken härlig slutreplik! Efter alla beklaganden om vad som BORDE göras, så njuter du bara! En tillgång i livet att kunna göra det.
    Något jag har haft svårt med, men sakta börjar lära mig på gamla dar...
    Fortsätt du att njuta!
    Kram från mig!
    Monica

    SvaraRadera