måndag 5 mars 2018

God ny vecka!

Vecka 10 har vi nu och visst har det varit en fin vinter? Jag väntar på takdroppet. Minus tretton ser jag att det är så inte i dag ännu, kanske nästa vecka... hoppas... Nu denna dag med alla sina möjligheter. Ibland kan det vara så mycket på gång att jag inte vet i vilken ända jag skall börja dra. Dock inte så nu, allt är under kontroll. Nåja, förstås inte allt. Men åtminstone de närmaste två timmarna. Skall åka iväg på lite jobb. Sedan får jag se! 

                                                                                                            Bilden från en underbar dag i somras då jag var med mor och syskon på villan.

1 kommentar:

  1. Nja, jag är inte så förtjust i denna vinter! Snö i mars!!! Då vill jag ha vår och spirande blommor i rabatterna. Men, men, man får nöja sig med som det är, man kan ju inte göra någonting åt det...
    Skönt för dig att du har kontroll på dagen!
    Och den där middagen i den omgivningen...suck!!!
    Kram, Monica

    SvaraRadera