måndag 24 september 2018

Skönt trött.

I dag var det vackert! Och kyligt. Blåsigt. Jag tror att vi har kopplat på värmen i huset nu. Tror. Har inte hängt med i kväll, många tankar snurrar i huvudet. Det har varit en lång dag, börjandes tidigt i morse med ett möte i norra grannstaden och sedan rullade det på, hit och dit, av och an. Nu är jag mycket trött. Skönt trött.

Jag efterlyste bilder av familjen. Roligt med variation. Här en fin bild som kom från Moa
som finns i södra delen av landet ngnstans.

I kväll var pojkarna på hockeyträning. Som de väntat! Lyckliga gossar.

Och det finns så mycket att vara tacksam över. Jag behöver inte träna ishockey, 
jag har haft en fin dag och det blir en fin dag i morgon också. Men nu sova!

2 kommentarer:

  1. Det finns så mycket att vara tacksam över, helt rätt.
    Också här har vi lagt på värmen, vet jag :). Det blev så råkallt på något sätt, så där som det blir när hösten söker sig in.

    Ha en fin dag Lisbet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst har man mycket att vara tacksam över! Det är viktigt att tänka på det ibland. Dom där små blivande hockeyproffsen är du säkert mycket tacksam över!
    Strålande sol här idag och äntligen verkar vinden ha lagt sig. Det är jag tacksam över...
    Kram och ha en fin dag!
    Monica

    SvaraRadera