lördag 17 november 2018

En glad chock, men...


Så blev det lördag igen! Vilket uppvaknande i morse! Ställde mig på vågen. Måste blinka några gånger, var det sant? Hade gått ner fyra kilo utan att ha ansträngt mig. Sen i går! 
Sådär roligt kan jag ha med mig själv. Vaknade på nytt till verkligheten (!) en timme senare. Drömt. Hundra gram är också bra, men helst inte plus...  


Solen skiner och vi har fortfarande plusgrader. Perfekt väder för en promenad senare. Kanske hundra gram minus i morgonbitti.

2 kommentarer:

  1. Bara du mår bra, så spelar vikten ingen roll!
    Ha en riktigt fin fortsatt helg!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Precis så är det, bara du mår bra så spelar vikten ingen roll.
    Fast jag förstår dig, det är lättare att leva lite lättare, man känner sig mera bekväm i sin kropp. Men hundra gram är också hundra gram. Du är på väg mot drömmens 4 kilo minus. Helt säkert.
    Kram

    SvaraRadera