lördag 23 mars 2019

Det börjar röra på sig! Vi är mittemellan!

Ingen mästerfotograf i dag, nej! Men det syns kanske att vintern börjar ge vika. Även här! Sol-regn-mulet-blandat i dag. Just nu lite över noll, och mörkt förstås. För några dagar sedan var det mycket halt.


Pulkor och små snowboards får snart samlas in. Men inte ännu.

Ser ni svanarna? Nej, inte jag heller. De försvann till vänster i bilden. 
Men jag har både hört och sett svanar i flera dagar nu.

Än är det vinter kvar...

Men våren är också här! Gick runt ett hus och kikade in genom ett fönster.
Vad i all världen fick jag syn på?

3 kommentarer:

  1. Snön känns väldigt avlägsen för mig här nere! Vi har ju bara haft snö någon enstaka dag i vinter och vår har vi haft mer än en månad nu!
    Kan det vara flytvästar på sista bilden???
    Kramar, Monica

    SvaraRadera
  2. svanar har kommit tillbaka... flytväst?

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och vackra. Jag tycker om snö, vackert ljust och fint.
    Svanar, visst har jag sett svanar, vid Lötsjön, tog bild av dom också.
    Liknar flytväst.
    Kram!

    SvaraRadera