söndag 4 oktober 2020

Vecka 41 skall bli hur glad som helst!

 Vilken fantastisk vecka som är på kommande... Hur menar jag? Nåja, nu har jag tänkt som så att denna vecka ska bli glad, positiv, den ska bli exakt så som jag bjuder in den. Det blir en vända till södra staden genast från morgonen, ärenden och hjälpa. 

Ännu är det lite kvar av den fina sommaren, hösten, jag tillåter mig njuta av tiden som är nu. Ringde faktiskt och bokade in mig som promenadsällskap åt lilla Line, få se vad vi hittar på, kanske tar vi med oss någon hund, hehe. På samma gång får modern och Maya vila och ta det lugnt med sina flunssor. Sedan blir det vad det blir. 

Bilden är från unga parets nya hem. Härliga manschetter.

Roligaste veckan på kommande alltså.

1 kommentar:

  1. Du har en så positiv inställning till livet, det smittar av sig - tack för det! Vi har mycket att glädjas åt, trots allt, i dessa orostider. Hoppas att det inte är covis-19 din dotter och dotterdotter har?
    Nu ska jag ge mig ut på promenad i höstsolen!
    Kram, Monica

    SvaraRadera