tisdag 17 augusti 2021

På gång igen, tror jag!


Vilken fin sommar dessa goda vänner haft! Jag har tittat på från sidan, de har sådan energi...  varifrån kommer den? Jag inte hittat min på länge. Voffsingarna njuter för det mesta av tillvaron. De varit mycket ute på skären, emellanåt hemmavid. Efter att värmeböljorna avlöst varandra, börjar även jag komma på rade och känner mig faktiskt ganska energisk just idag :) 

Ranya, Vilda och Sesian i SIN sandlåda. Som jag kämpat att skapa till en rosenplats.

 

Brukar skicka aftonhälsningar via telefon åt de små töserna, som nu börjat dagis. (Mammas eller pappas telefon, förstås). Igår var det Nasse som sjöng Rim för smått folk. Försökte få videon överförd hit för alla att njuta av, men inte lyckats. Kanske lika så bra 😂 

1 kommentar:

  1. Har ni TRE hundar nu! Jag har trott att ni "bara" hade två? Det måste gå åt en hel del hundmat hos er, kan jag tänka...det är ju inga små hundar!
    Men jättesöta är dom!
    Så gulligt att du skickar aftonhälsningar till de små flickorna, det uppskattar de säkert! Och deras föräldrar!
    Lite duggregn här idag, så det blev ingen promenad för mig.
    Ha det så gott, Kram, Monica

    SvaraRadera