tisdag 8 november 2022

Promeneramera!

Här finns en hund, Sesian, som är mycket pigg och i farten. Speciellt nu då Ranya varit på "kurs" några dagar. Hon är på fettcamp, tyckte jag att herr Husse kallade det. Hem kommer hon i morgon kväll och då ska hon kanske ha gått ner två kilo 😀. Herr Husse måste absolut sluta ge henne en massa godsaker! Det borde räcka med maten, grrr. Få se om det lyckas... Nå i alla fall är Sesian van med Ranya vid sin sida, hon har nog dryft.


 En promenad varje dag mår jag bra av, men måste ta mig i kragen emellanåt, för ingen automatik i att komma iväg! Men inte fundera så mycket, just do it! Den vackraste rondellen jag sett skymtar i bakgrunden. 

2 kommentarer:

  1. Era vackra fina hundar <3. Vackra namn också.
    Ha det bra hälsar Karin o Ior!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är klart att Sessian saknar Ranya, dom är ju som syskon! Så husse skämmer bort Ranya...Ja, det är svårt att motstå tiggande hundögon!
    Lycka till med promenaderna! Hoppas att allt är bra med dig nu?
    Kram från mig!
    Monica

    SvaraRadera